Personal·Zwangerschap

Ik word een zwangere bruid

  
Ik heb al even geen nieuwe blog geplaatst en dit omdat ik het best druk heb gehad, gelukkig wel met leuke dingen dus dat scheelt! In deze blog kun je wat meer lezen over de leuke drukte.Iets meer dan twee weken geleden vroeg mijn vriend mij ten huwelijk tijdens onze vakantie in Portugal (yeej!). We hebben besloten om te gaan trouwen nog voordat Mini er is, en je kunt dus begrijpen dat er behoorlijk wat vaart achter gezet werd. We hebben een aantal keer overlegt over hoe we de dag eruit willen laten zien, en het was nog best lastig als het op sommige beslissingen aankwam, maar uiteindelijk zijn we eruit gekomen, en zijn we blij met onze keuze. We hebben onze getuigen uitgekozen, zijn inmiddels in ondertrouw gegaan, en nu kunnen we ons focussen op de bijzaken.
Op het moment zijn we in afwachting van onze ringen die wij in Portugal hebben besteld. Deze worden meegebracht door mijn schoonouders. Zoiezo is een aankoop als trouwringen spannend, maar aangezien ze vanuit het buitenland komen is het toch een tikkeltje spannender. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed zal komen!

Mijn jurk is vorige week binnen gekomen, waar ik niet te veel details over ga vertellen aangezien mijn vriend hem nog niet mag zien voor de bruiloft (jaja een beetje ouderwets ben ik wel). 
Wat ik wel kan zeggen is dat het geen over the top jurk is als in ‘Say Yes to the dress’. Hoe leuk ik het ook vind om te zien, het is niet helemaal mijn ding; ik zie het al voor me, romantische sfeer, muziek die op de achtergrond speelt, ik loop naar voren om vervolgens als een kluns op de jurk te stappen en languit te liggen in het pad! Haha nee bedankt..

De bruiloft gaat volgende maand zijn en ik heb er veel zin in, hoewel ik het natuurlijk ook spannend vind; zal m’n jurk mooi passen? krijg ik straks worstenvingers en past m’n ring niet?! kan ik dan nog op pumps staan? Hopelijk maak ik mij druk om niks en gaat het gewoon een mooie dag worden!
Naast het regelen voor de dingen voor de bruiloft blijven er ook nog dingen die geregeld moeten worden voor de komst van Mini. De babykamer bijvoorbeeld. Vorige week was mijn vriend twee dagen vrij en toen ik thuis kwam van het werk had hij een leuke verrassing voor mij, de babykamer was zo goed als af! Op decoratie en gordijnen die ingenomen moeten worden na is hij eigenlijk af!  Echt superleuk om zo thuis te komen. Pas als alles echt af is zal ik foto’s plaatsen maar hier alvast een klein voorproefje:

  

Ik ben er helemaal blij mee en kijk iedere dag even naar binnen. 

Best onwerkelijk dat daar over ongeveer 2 maanden echt een baby zal liggen, onze baby!

Inmiddels zit ik alweer op de 30 weken en schiet het al lekker op! Afgezien van wat vermoeidheid door niet heel lekker te kunnen slapen (nog steeds die verstopte neus!) en dat ik sta bij te komen alsof ik de marathon heb gelopen terwijl ik in werkelijkheid maar naar zolder ben gelopen voor de was voel ik mij best goed. Ik heb nog 6 weken te gaan tot ik met verlof ga, en natuurlijk kijk ik daar best naar uit. Die tijd kan ik dan gaan gebruiken om de eerste babywasjes te gaan draaien en eventueel nog dingetjes te regelen die ik misschien ben vergeten. Ook zal het niet heel lang meer duren voor er een afspraak gemaakt gaat worden met de kraamhulp en ik ben heel benieuwd of alles word ‘goedgekeurd’.
Dubbel spannende tijden dus de komende periode!

14 gedachten over “Ik word een zwangere bruid

  1. Heel leuk dat jullie al bijna gaan trouwen! Ik was zelf 6 maanden zwanger toen ik trouwde, dus ik herken het wel 😀
    Veel plezier met het voorbereiden 🙂

    Like

      1. Yup was een hele mooie zonnige dag! 🙂 Op m’n FB staan er nog een paar foto’s van 🙂

        Like

    1. Oops, hij ging al de reactie versturen. Nogmaals; super leuk en bijzonder om zwanger te trouwen. Ik ben erg benieuwd naar de jurk en natuurlijk ook naar de babykamer:)

      Like

  2. Wat ontzettend gaaf dat jullie gaan trouwen. Ik ben heel benieuwd hoe je er uit ziet 🙂 Geniet van de voorbereidingen ook al is de bruiloft al heel snel, die zijn gewoon heel leuk!

    Like

  3. Ontzettend mooi! Ik ben wel blij dat ik het niet had, want met mijn buik had ik nimmer in die jurk gepast! Maar ik had dan ook een tweeling in mijn buik 😉 Heel benieuwd hoe je eruit ziet; vind het wel super romantisch dat je kindje er al ‘bij’ is.

    Like

Plaats een reactie