Personal·Sneak Peek of my week

Sneak Peek of my week #2

Daar is hij dan; De tweede editie van Sneak Peek of my Week. Hieronder kun je weer lezen wat ik afgelopen week zoal heb gedaan. 

Zondag 1 Mei:

De ochtend begon gewoon lekker rustig en terwijl ik het ontbijt aan het maken was hoorde ik wat luider gepraat vanuit de badkamer, en dus vroeg ik mij af wat er aan de hand was. De mengkraan van de douche was kapot en dus stond vriendlief onder een bloedhete douche. Hup onder de douche vandaan, snel wat ontbeten en door naar de Gamma voor een nieuwe mengkraan.

Snel ontbijtje

Bij thuiskomst gelijk aan het werk om de nieuwe mengkraan te installeren en hoewel hij goed geïnstalleerd was hing hij niet helemaal goed. Na veel foto’s heen en weer gestuurd te hebben naar een vriend van ons die loodgieter is kwam hij toch maar even zelf kijken, het probleem was al snel opgelost gelukkig. De kraan hing weer goed en wij konden weer douchen, hoera!

Als lunch aten we lekkere sandwiches in het zonnetje, want het was heerlijk weer.


Na de lunch gingen we aan de slag in de voortuin, m’n vriend en zijn oom hadden eerder een groot gedeelte van de boom in onze voortuin gesnoeid en dus gingen we de takken opknippen. Lekker opruimen haha.

Maandag 2 Mei

Vandaag ben ik doodop, ik heb niet  zo lekker geslapen en dat merk ik dan gelijk. Ik loop richting het werk en merk dat ik echt met een slakkengang vooruit kom, maar ach ik ben toch op tijd dus geen haast.

Lekker lopen richting het werk

Eenmaal op het werk koop ik een lekker ontbijtje en begin ik de dag.


Heel de dag gaat wat traag en ik ben niet vooruit te branden, wat ben ik blij als het eindelijk tijd is om naar huis te gaan..

We eten vandaag lekker ongezond bij de snackbar en gaan daarna weer terug naar huis want we hebben een afspraak met de trouwambtenaar, spannend! Het is een leuke en spontane vrouw en er worden wat vragen gesteld zodat er een toespraak voor ons voorbereid kan worden. Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden!

Dinsdag 3 Mei

Vandaag een rustige werkdag, niet veel bijzonders. Ik loop in mijn pauze even een blokje om, om zo toch wat beweging te krijgen. 8 uur stilzitten is niet heel ideaal.. 

Even een blokje om

Als ik thuis ben plof ik op de bank en kijk ik ‘Teen Mom’. Lekker wegkijk programma vind ik dat haha.


Woensdag 4 Mei

Eerder was er al een groot gedeelte van de boom in onze tuin weggesnoeid maar omdat het toch een vrij hoge boom was moest er een hoogwerker aan te pas komen.

Bij thuiskomst was de boom helemaal weg en opgezaagd

Jammer voor de boom maar hij gaf toch echt te veel troep, niet alleen voor ons maar ook onze beide buren, dus we zijn blij dat hij weg is. 

‘S avonds doe ik sportief met een vriendin, zij gaat hardlopen en ik ernaast op de fiets. Heerlijk toch even in beweging te zijn en gezellig samen.


Donderdag 5 Mei

We beginnen de dag rustig met een  lekker ontbijtje. 


Het word een lange maar leuke dag want het is de grote dag voor vrienden van ons. Ze gaan trouwen! Ze treffen het ontzettend met het lekkere weer, en dat maakt de ceremonie nog mooier dan hij al is. 

Na de ceremonie gaan we met een ander stel vrienden uit eten wat heel gezellig is.Wat hebben we gelachen!

Als we allemaal goed vol zitten gaan we weer terug naar de locatie van de bruiloft voor het feest. De sfeer is goed, er is leuke muziek en het is een geslaagde avond.

Vrijdag 6 Mei 

We staan redelijk vroeg op want als verrassing gaan we het huis van onze getrouwde vrienden versieren met de vriendengroep.

Nadat we ze hebben opgewacht en nog hebben nagepraat over hun bruiloft, hoe ze het zelf allemaal hebben ervaren doen we nog gezellig een drankje en gaan mijn vriend en ik nog even het dorp in, zodat ik nog wat Moederdag cadeautjes in kan slaan.

‘S avonds is het nog steeds lekker weer en gaan m’n vriendin en ik lekker eten in het bos, dus de gebakken aardappels, courgettes en vissticks gaan mee in de tas en we genieten heerlijk van het goede weer.

Picknick in het bos

Zaterdag 7 Mei

Een niet zo heel bijzondere dag, omdat ik mijn werkdag van Vrijdag naar Zaterdag heb verplaatst, werk ik dus, maar het is heerlijk rustig en ik kan goed doorwerken. 

Na het werk besluiten we te barbecuen en nodigen we wat vrienden uit, en zo is de eerste BBQ van het jaar een feit! Nu het lekker weer is moet je er van profiteren want het kan zo weer over zijn..

Zondag 8 Mei

Het is vandaag Moederdag en gaan we dus op bezoek bij mijn moeder, en blijven daar gezellig lunchen. 😊

De middag is vrij rustig en ik geniet van een lekkere McFlurry M&M’s 😋


En we sluiten onze week af met wederom een BBQ, deze keer bij familie van m’n vriend. Lekker!  

Wat heb jij met het lekkere weer gedaan de afgelopen dagen?

Plaats een reactie